Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 4 February 2013

.:aku yang careless / menghabiskan duit @ sogo:.


last friday kan cuti hari wilayah, tapi aku terpaksa jugak datang opis, sebab apa? sebab careless punya pasal boleh plak tertinggal purse kat opis dalam laci yang tak berkunci, dah la segala mak nenek dalam tu

paling aku risau, pagi tu hubby bagi duit belanja kat aku sbb dia nak pegi outstation ke pahang seminggu, mau nya aku tak cuak... tp tawakal je la pagi esok tu baru boleh nak pegi ambik kat opis


bukan nak tunjuk duit tu, tp nak tunjuk betapa careless nya boleh tinggal duit kat opis mcm tu je, kalau ilang mau nanges oooo kalau aku, ilang 50 pun nanges kowtt!! huuuuuii



dari opis terus mintak hubby antar kat stesen serdang naik train gi sogo sbb aku dah janji ngan kwn nak beli baju anak kat sana, aku nak gantikan baju2 bella yang dah tak muat tu, baju2 pakai hari2 tu since dia lahir lagi yg 0-3 months, 3-6 months, dia dah 7months++ skrg mmg dah  tak muat la mostly baju2 dia.....

masa sogo member's sale tu tak dapat pegi, ni kira balas dendam la :)

dah la sorang-sorang nak pegi sogo aku bukan nya reti sangat...jakun kekdahnya jarang-jarang naik train :) 

*
*
*

ok here i share some pictures from my instagram....okeh jakun lagi.. baru nak ada instagram... so lembpsss :)


me in ladiescoach



memborong baju anak secara tamak haloba :)

 


 us :) 
my kawan baik, kawan gaduh, kawan susah senang since 12 years ago





baju bajan yang diborong.... total 15helai = RM220 berbaloi-baloi.... 




mau tak meroyan kat sogo tu bayangkan baju baby gurl cute-cute sepasang RM5, RM10.. aku mmg suka pegi beli baju anak kat sogo kalau takat nak pakai pelasah pegi umah pengasuh hari2 tak yah la mahal2 kan.... 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...