Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 12 October 2009

.:the legend water chalet:.

utk tidak menghapakan semua (mcm ramai je yg nak tgk kan??) aku letak gmbr aku pegi PD ni dengan pantas.. walaupun bnyk keje arini dan sesungguhnya aku adalah malas mengupdated blog skrg ni aku tetap menyambil2 gak...
 
ni gambar dari parking lot 

 

gmbr keadaan dalam bilik kitorang.. masuk2 ada sinki, bath tub, shower, dan toilet sume asing2 pastu naik sikit atas lantai parquet tu baru bilik bilik dia ada 1 katil king dan satu katil queen... aku ckp kat hubby aku tido kat katil king dia kat katil queen... :-p 
korang pecaya?? hahaha 




sblm keluar ke swimming pool posing2 dulu jenuh la hubby melayan aku yg sibuk nak berposing tu... sib baik la mood dia baik hehehe 

 
ready to the pool... aku sbnrnya tak sabar nak berendam kat dalam jacuzzi kat tepi pool tu...best giler badan diurut2 tp kuar je dari situ aku pening plak... gmbr tak smpt nak snap.. semua khusyuk berendam sampai nak tertido2






....ni la antara gmbr2 nya... kalau nak tgk bnyk lagi add saya kat facebook k tp yg pasti kat sini mmg best walaupun rasa mcm dekat je dari rumah aku dan PD tu mcm yg sume tau, takde pape dan air laut yg agak kotor tp puas hati sbb pilih chalets ni mmg cantik sgt dan bilik yg sangat besar...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...