Followers

Wednesday, 12 May 2010

lagenda budak setan promo.mp4

Sapa tak pernah baca novel Budak Setan ? aku ingat lagi masa tue kalau tak silap time Form 3, penulis novel Budak Setan iaitu Ahadiat Akashah... masa tu sibuk nak pinjam semua novel2 ahadiat akashah masa tu pinjam je la nak beli mmg tak de duit... tp sume citer2 tu aku dah lupa dah... novel tu Memang jiwang karat punya novel la. Sempat jugaklah menitis air mata ni.

Lagenda Budak Setan ni kan bakal diadaptasikan ke dalam filem yang turut diberi tajuk Lagenda Budak Setan.

Hero dan heroinnya ialah Farid Kamil dan Lisa Surihani. daripada trailer filem Lagenda Budak Setan ini nampaknya macam satu filem yang menarik. kalau tak silap aku filem ni akan keluar 3 june ni.. so sama-samalah kita nantikan. Sementara tue jangan lupa layan trailer filem Lagenda Budak Setan kat atas ye..

penangan daripada citer yg bakal kuar tu.. aku ni pun sibuk la nak cari novel tu... smlm ajak gak hubby pegi alamanda cari kat MPH.... yg si hubby plak sibuk nak balik cpt2 nak tgk adamaya... geram aku.. tak leh nak pegi mana skrg ni balik keje je kena balik terus sbb dia nak tgk adamaya tu... tensioon tau.. dulu citer cinta balqis.. pastu nur kasih.. mmg tak leh g mana time tu.. kena dok depan TV sblm 6.30... aduiihh pening dibuatnya... layankan je la...

ko pelik tak?? hubby aku tak pernah tau pun pasal novel ni dan tak pernah tau pun pasal ada penulis novel nama ahadiat akashah... dia lahir dalam dunia mana pun aku tak tau... huhuhu
aku main ambik je novel tu ... hubby yang bayar.. hehehe tp disebabkan dia yang bayar ko tgk ni
*
*
*
*
*

pulun baca....aku yang nak baca... mlm tu, dia yang ambik dulu baca... sudahnya aku pun berfesbuking je la... langsung tak dpt pegang buku tu... pagi ni citer kat aku dah baca sampai m/s 200 lebih tido kul 3 pagi...semangat sungguh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...