Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 26 April 2010

.:tarikh ini - 2 tahun yg lepas:.

pada tarikh ini 2 thn lepas aku dah selamat diijabkabulkan dengan Syed Redzuan bin Syed Mokhtar.. aku rasa mcm baru je lagi kawin pejam celik pejam celik dah 2 thn rupanya... 
dan masih lagi berdua.. sedih gak sbb still berdua.. tp sangat2 bersyukur sbb kasih sayang kitorang tetap utuh mcm dulu gak.. aku pun masih lagi manja2 ngan hubby sama mcm dulu gak.. :-) aku kan terus berdoa semoga kitorang dipanjangkan umur dan jodoh.. semoga ke akhir hayat... 


nikah ~ 25 April 2008


sanding belah perak ~ 26 April 2008
 
dan semalam sempena anniversary kitorang hubby bawak makan kat The Ship, Bukit bintang..hubby bukan jenis romantik2.. dia mmg tak pandai nak beli hadiah ke apa ke.. dia lebih suka kalau aku ckp nak apa.. sbb aku pun cerewet kang beli2 kang aku tak pakai plak rugi la plak kan...

ni gmbar2 masa mkn smlm aku tak snap bnyk pun segan nak ambik gmbr sgt kitorang je tgkp2 gmbr org lain relaks je melantakk... aku peduli apa kan.. diorang tak de FB, tak de blog nak update mmg la tak tgkp gmbr..;-)
 






aku ambik set skali ngan soup, appertiser, main course ngan dessert sedap giler steak dia.. n baked oyster dia fuhhh terbayang2 kelazatannyer...



hubby order BBQ spareribs ~ sedap gak





yang ni sibuk2 soh bangla tu tgkp gmbr kitorang kat luar sementara tunggu car jockey ambik kete....

bangla ni..dia lak pandai soh kitorang posing kat sini la situ la...
wah bagos ko yer... ingat aku nak bagi ko tips...tak de maknenyer ye... huhuhu



aku dpt cap ni for free tengah makan-makan diorang bagi cap ni for free.. aku cam pelik je tetiba bagi aku pe kes kan?? rupanya sbb aku ambik special promotion set dinner tu... sib baik aku tak ckp kat waitress tu... "taknak saya tak nakkkkk...saya dah bnyk dah cap kat umah" (alasan takot kena bayar lebih.. huhuhu)

overall best la makan kat sini aku penah dah mkn kat the ship tp kat penang la.. lama giler dah rasa dia pun dah lupa dah... 

kiss skit kat hubby sbb belanja makan kat sini... lain kali bawak mkn tmpt2 mcm ni lagi k... 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...