Followers

Monday, 19 July 2010

.:how arr??:.

argghhhh matilaaa.. * * * cuti dah nak abes... * * tolong...tolong..sambil lari keliling opis (tipu)!!! mcm mana ni??? org cuti raya aku sorang2 dok kat opis tak raya ke??? kenapa kerajaan tak mcm swasta?? ada unpaid leave?? sehari tak dtg tak de gaji... kan best.... boleh la aku tak dtg berhari2 tanpa ada org tnya kemana aku pergi... cuti korang bnyk lagi?? pinjam sket..wink*wink*

4 comments:

Shida Karim said...

kak yati..... MC je =))

yatt said...

hahaha tu la pasal.. tp MC pun tak leh gak ko tak tau en rosli ni memekak kang akak MC...

mysha said...

AKaK 'IlangkAN jer Diri' ekekeke... bIor En. Rosli meRAban CArik hehehe... ( jAHatnyEw sHA )

yatt said...

dia meraban cari kita yg tak senang duduk dibuatnyer call memanjang...hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...