Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 1 September 2010

.:sehari yg memenatkan:.

cuti merdeka smlm kitorang pagi2 buta dah keluar pegi beli keperluan raya.. sbb tak nak jalan jam, tu pun sampai KL dah agak bnyk dah kete.. pusing2 cari kasut pastu gerak pegi PKNS cari baju raya plak.. 
  masa ni tengah tunggu hubby gunting rambut kat X-cut.. kat PKNS rasa cm nak nanges cari baju tak jumpa yg berkenan di hati..aku berkenan kat baju kaftan tu dah try dah customer kat situ pun ckp cntik aku pakai... tp pikir2 balik aku nak beraya kat kg jer kowt cm tak kena la plak nak bermeriah-meriahan di kg tu... lain la beraya kat KL tak pe la gak... tp kaftan tu mmg cntik giler terbayang2 plak.. finally grab baju kat kedai jual kaftan tu jugak... tema grey kitorang dah bertukar menjadi peach disebabkan tak jumpa baju grey yg menarik hati.... kat PKNS beli baju aku je baju melayu hubby ckp dia nak beli kat Jln TAR kat PKNS mahal sgt padahal material sama je ngan kat Jln TAR... so gerak la ke jalan TAR plak... kitorang plan nak berbuka kat INSAF.. tmpt wajib kitorang bila ke jln TAR... baru kul 3 reservation dah full dah... hubby ckp kita minum je nanti pastu baru pegi balik makan kat INSAF kitorang pun pegi sogo dulu, mission nak cari hand bag mak tak jumpa2 dari aritu akhirnya jumpa gak hbag Carlo Rino kat sogo harga pun berpatutan terus grab ..baju abah pun dah beli..baru la lega sementara nak tunggu berbuka kitorang lepak kat food court kat atas sogo tu...finally beli baju melayu hubby kat Sogo kbtln ada color matching ngan baju peach aku....ambik terus... kalau org tgk kitorang mesti rasa cm "bagus nya diorang berbuka ngan air dan 3 bijik kuih je"... org lain nasi bertimbun2 dalam pinggan...hahaha tak tau kitorang menyimpan perut utk makan beriyani kat INSAF... sampai sana org dah penuh beratur kat luar tunggu turn.. sib baik cpt je dpt tmpt... makanan sampai. apa lagi melantak tak hinggat dunia... aku suka air mango dia, rasa mcm dia letak sebijik mango yg besar giler dalam cawan aku tu.... sedapp mmm... alhamdullilah.. siap bungkus bawak balik 1...lepas berbuka ke Ariani plak mencari tudung, smpt jugak singgah di kedai sblm sampai ke Ariani membeli baju utk aku lagi sehelai... :-)

2 comments:

mysha said...

aDuyaii caRi baJu nih memanG meMenatKan.. mmG raSA nk naNgiS kLo takder baju yang berKEnan kak.. sHa la saLah sOrangnyew.. taKdo baju yang muAT....

sHa teMa greY kak tAhun nih... ;)hehehhe

yatt said...

ha tu la sya kelakar pun ada.. hahaha thn ni raya perak ke.. akak pun raya perak ni.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...