Followers

Friday, 24 September 2010

.: siap gak akhirnya :.

kain yg aku tempah kat tailor dari bulan Mac aritu akhirnya siap jugak menjadi 3 pasang baju akhirnya... ppheewww..first time tmph baju terpaksa menunggu sampai setengah thn baru siap...walaupun agak bengang ngan makcik tu sbb setiap kali aku pg tak siap lagi... tp sbbkan dia buat baju tu sedap aku lupakan la kebengangan aku... konon2 je lepas ni tak nak buat dah kat dia tp buat gak nanti tgk larrr..
jom tgk skit baju2 aku tu...
*
*
    1. baju ni aku beli kat pasar payang masa pegi pulau redang tahun lepas.. dah setahun lebih baru leh pakai...:-(
2. baju ni MIL belikan kain kat Gulatis aritu...:-)

 
3. yang ni plak beli kat opis.. 


dan tghari tadi pegi alamanda... AUSSINO de sale la plak.. smpt la grab 3 bedsheet ni... murah weiiii.. pegi larrr sale sampai ahad ni kot.. kalau tak silap


tak sabar nak pakai mlm ni... aaaauuuuwwww..:-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...