Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Friday 16 April 2010

.: WeD = PinK DaY @ Baskin Robbins:.

setiap rabu kan pink day kat baskin robbins rabu lepas aku ajak member2 opis sume tak nak pegi makan ice cream so aku pun pg je la berdua2 an ngan hubby.. tp aritu satu benda pink pun tak de kat aku.. lanyard roxy aku tertinggal rumah.. sib baik la hubby pakai baju pink.. so dpt la kitorang buy 1 scoop free another scoop tu...

hubby yg tak suka ice cream pun dipaksa oleh aku makan gak.. sudahnya dia surrender n ckp lepas ni setahun kot baru makan ice cream balik... dia muak sbb manis sgt katanya... ada ke org dlm dunia ni tak makan ice cream... eeeeiii ice cream is heaven okeh... pelik sungguh la... tp bgos jugak his part jadi my part la...mmm ada ciri2 nak menambahkan kegemokan ni.... ohhhh tidddakkk..i put on weight larrr... 

yatie2 stop eating too much boleh tak??... ;-)

 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...