Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 12 May 2014

6th Anniversary

6th anniversary kitorang adalah pada hujung bln lepas mmg tk de la plan apa pun sangat nak pg makan2 kt hotel tp cam malas plak aku ni bukan nya mkn bnyk sangat lgpun bella pun tk makan bnyk mana pun sudahnya aku ckp kt hubby nak pegi tido hotel, kebetulan minggu tu ahadnya aku kena attend seminar setiausaha positive event tu kt swiss garden jadi tak dapat la nak pegi jauh2... Plus bella plak ada swimming class kt putrajaya aku terus ckp kt hubby kita tidur kt everly jer lgpun hotel baru sajer nak try kan... 



Sampai kul 3 tu check in tak naik bilik pun terus zasss ke swimming class bella, lepas class bru naik atas


Si kecik Ni tukang cek bilik ok ke tak hihi


lompat sana sini abes satu bilik dia lari lompat bintang bagai


Bertiga lebih baik :p





Sementara nak tggu dinner dua beranak ni melayan mata la apa lagi aku mmg susah nak lena... 

Malam tu aku plan nak order makanan n dinner dalam bilik jer dah siap2 bawak candle bagai nak bercandle light ngan hubby skali tak de servis order makan ke bilik cissss rosak program btol la... 

Akhirnya bercandle light dinner kt alamanda jer la jawapannya... 


Esok nya breakfast kt fuze cafe hotel, breakfast dia bagi aku so so jer...boleh la nak try kan 




so tu jer la sambutan anniversary kitorang yang tak seberapa esok pagi tu dr everly terus pg swiss garden plak untuk seminar 3 hari...  :) 

malas betul nak update sejak pakai phone ni... Tak best langsung huwaaa masalah password kt pc yang tak berkesudahan tu buatkan aku stress :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...