Followers

Thursday, 8 May 2014

Zoo Negara


30 tahun lebih hidup tak pernah aku jejak kaki ke Zoo Negara ni jadi marilah kiter pegi bawak si kecik tu yang sibuk nak tengok Elephant katanya...

Alang-alang aritu nak ke area ampang nak melawat cousin baru lahir bella kat sana jadi lajak terus ke zoo.. Bertambah lagi la duit raya tahun ni ye dak hihihi

Ok berbalik kepada citer zoo tadi, kitorang pg dah petang tak sangka la pulak nak panas lenting mcm tu jenuh la jugak berpanas- panasan bertiga beranak tapi hubby mmg suka pg zoo ni sama la mcm anak dia berkenan nau ngan alam 'fauna'ni hihi

Tiket masuk RM30 bella tak pyh bayar..

Ni baru sampai muka bangun tido tk semangat lagi nak tgk menatang2 





Puas kan hati tgk elephant sampai sekarang kalau tanya "bella tgk apa kat zoo" dia akan ckp "tgk elephant" "elephant tgh buat pe??" "andi ujan" sbb masa tgk tu elephant tgh mandi sambil sembur air dari belalai dia :) 












"Mama ni tk abes2 selfie... whatever la mama"







Si kecik ni takut maskot dr jauh kemain tunjuk,, bila dah dekat takut plak 


Last but not least gambar sefamily 



Ok la bawak anak g zoo ni tapi satu jer tk puas hati, tram tu kena bayar jugak dari satu tmpt ke satu tmpt cekik darah kooo sorang 4 ringgit naik alahai tk sampai 5 minit.... 

Tak pe la yang penting tgk anak happy kemain jerit2 tgk binatang tu... Priceless :) 

2 comments:

aIEn said...

wat?? tramp tu kene bayar skrng ni??? huhh mmg sy x pegi la kan...dulu entrance fee murah je n tramp x pyah bayo pun...skrng fee masuk mahal pastu tramp kene bayo lg??

ok xpyah pegi medina....nnt mummy bwk g zoo singapore ok..mahal pun bebaloi =p

Haslindayati Hisamudin said...

kakkaka ye mommy tak yah pegi hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...