Followers

Monday, 5 January 2009

.:induksi khusus:.

21 Dec ari tu aku kena g induksi khusus 3 ari kat pulau pangkor dah lama giler aku tak pegi pulau pangkor rasa nya dah dekat 5 tahun kwn2 aku yg tak penah pegi excited giler so aku pun tumpang excited la.. hehehehe kitorang pegi ramai2 lak tu.. ok la tp penat giler mengusung beg dari jeti lumut nak sampai ke resort tu... nasib baik 3 ari je hehehe
 
dalam feri fieda, didie, aku


ni gambar kat tepi pantai depan resort
sampai2 terus kawan aku ajak pegi tepi pantai ambik gambar
 

Kump Nullisecondus
(LDK)





dalam kelas dgn didie

 

Public Speaking
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...