Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 20 May 2009

.:i'm having a nightmare:.

malam tadi aku tido pukul 11.00 biasanya hubby akan balik dari meniaga around 12 -12.30 tp smlm aku tetiba having a nightmare dan aku terus terjaga dalam keadaan yg terkejut sgt sampai aku tak leh tido masa tu aku tgk jam dah pukul 12.51 dan rasa something rasa cam takut pun ada seram pun ada dan tak sedap hati aku tgk hubby takde kat sblh... terus capai hp n call hubby tnya dia kat mana aku mintak dia balik ckp sbb aku takut yg teramat tak tau kenapa... aku terpikir nak check beg duit aku.. tapi nak bangun bukak lampu pun aku takut... aku budget hubby sampai dlm 10 min hubby tak sampai gak.. aku call lagi.. dia isi minyak.. sampai tiga kali aku call dan aku nangis mintak dia balik cpt sbb aku sangat takut... dia sampai je aku terus peluk nangis2 dan aku tetiba ambik beg duit aku dan check duit dalam tu...hilang RM5... mesti korang gelak kan... mmg sikit tapi mana pegi duit tu...masa aku check hubby tanya ilang duit ke? aku diam je... aku malas nak citer pagi tadi baru aku citer kat hubby n hubby citer kat my MIL... aku mmg sangat ingat malam tu duit aku ada sekaping not RM100, sekeping RM10, 2 keping RM5 dan 3 keping RM1. tp bila aku bukak tinggal sekeping je duit RM5 tu.... mmg before tis, dah bnyk kali duit kitorang ilang dan duit jiran2 ilang gak... tp biasanya duit kitorang ilang bila letak kat luar bilik di ruang tamu tu.... but last nite kat dalam bilik aku dan beg duit tu di hujung kaki aku....(sbb aku lupa nak letak bawah bantal mcm biasa aku buat) sangat la scary bila aku membayangkan aku celik2 mata dan aku nampak................ tengah mengeledah beg duit aku..... oh tiddddaaaakkkkkkk....
* * * * * apa pendapat korang??? toyol ke? (aku tulis ni dia tau tak aku citer pasal dia..... larikkksss) Pencuri ke? pencopek ke? fyi aku baru bela ikan puyu kat rumah bapak aku bagi lepas kitorang citer duit slalu ilang... * * * tp kitorang letak ikan puyu tu kat dapur... * * * * korang rasa..... * * * kena letak kat depan ke??? apa lagi petua2 yg leh aku buat bagi tak ilang duit?

1 comment:

Mrs. Mizan said...

im not preggy yet..

ish, ko ni.. dasat nye stori..
ko nmpak ape.. citer la.. mcmana benda tu?? real ke ko nmpak?
org tua2 kata, taruk biji kacang hijau dkt ruang tamu ke.. kat tepi pintu ke.. ko taruk la dlm mangkuk, byk sikit..

aku pun seram gak nak citer ni.. aku duk sorg ni.. hubby ku outstn.. oh, tidakkkk!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...