Followers

Friday, 22 May 2009

.:sadness:.

I want to be a mother so bad... that I cry when I see people with their babies, and I think to myself * * * "Why can't that be me" * *
We done about everything to get me pregnant, but it still ain't working. So what are we doing wrong then? Am I such a bad person that GOD doesn't want me to have a baby…

11 comments:

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

salam yati,dont be sad ok...insyaAllah ade rezki tue nnti...bersbr ek

yatt said...

thanks syakila... mungkin saya tak kuat utk hadapi mslh ni.. insyallah harap2 ada la rezeki saya nanti...

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

InsyaAllah,ade tue,jgn risau ok,kene usaha kuat lagi nih,hehehe...
>>>>>usaha tangga kejayaan...
chaiyok3x!!!

Mr. and Mrs. Mizan said...

sabo jer lah..
aku pun sama gak cam ko..
mybe, belum masa nye.. okeh!
tp bila ko dh preggy nnt, jgn lupe bg tips, ok.. hahahahaa

FaHaNa's BloG said...

kakyati janganla sedih2
rezeki tu pasti ade yang penting sekarang bersabar n berusha sikit k ,,
rindula kat kakyati

yatt said...

kak yati pun rindu kat korang... nanti ada masa kita jumpa nak cubit pipi danish boleh??? gerammmmm... hehehe... thanks ana

☆ lieya latif ☆ said...

beb! jgn sedey2...anggap jek lum rezeki lagi....sayu plak aku bace...sob sob sob

...sWeeT uMi... said...

yati jgn sedey2 ok...blum ada rezeki lg tu...sabar ek..

yatt said...

thanks semua..kata2 korang jadi semangat utk aku...

mysha said...

huhuhu sadIsnyer kak.... saBar akaK ea.. hopefully ada la tu hikamah di sebaliknyer...

sweet_zarilla said...

salam perkenalan...kiter senasib..bersabarla..mybe ader hikmah apa yg telah tuhan tentukan pada kita..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...