Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 18 May 2009

.:memenuhkan blog:.

erm bagus gak member aku ni bagi aku award dan tag ni at least leh gak penuhkan blog aku ni haaa... :)

1. Copy badge "2008 Cute Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

award ni diberi oleh Liea

dia ni aku kenal dari sekolah rendah sampai la tingkatan 2 past tu aku pindah ke kampung so kitorang lost contact sampai la kitorang terjumpa balik melalui friendster.. then baru tau sama-sama keje kat putrajaya dan aku baru skali je kebetulan terserempak ngan dia kat alamanda masa sama-sama nak pegi karoke..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.. (anda di-tag!)

.: pertama…saya berumur 26 thn 5 bulan 12 hari telah berkahwin dengan hubby tercinta Syed Redzuan Syed Mokhtar pada 25 April 2008 belum dikurniakan cahaya mata (setakat ari ni la kan) dan sangat2 berharap utk memiliki nya...

.:Kedua...aku tua 2 tahun dari hubby aku (itu pun fakta gak kan) .: ketiga.. buat masa sekarang sangat sensitive dengan "satu perkara" (yg tau tu tau la) aku leh menangis sehari suntuk bcoz of that... so jgn ckp lebih kurang ngan aku sbb kalau bab tu aku mmg akan terasa sgt2 dan ingat sampai bila2 .: keempat .. boleh katakan banyak ckp tapi (dikalangan org yg rapat la) aku ni sogan skit...

.: kelima... aku pandai nasihat org (insyallah la) tapi aku when it's comes to me.. aku mmg tak leh nak control myself even org bagi nasihat kat aku.. kiranya mcm aku ni tak leh dengar nasihat org la (keras kepala la senang abis citer)

.: keenam aku adalah seorang yang "hot temper"...(turun temurun dari bapak aku ni hehehe) dan hubby seorang yg penyabar dengan karenah aku...

.: ketujuh... suka shopping tapi slalu tak de duit nak shopping hahaha

.: kelapan... aku mcm tak de hobby je... mmm ada la gak karok kot ngan "budak 2 org tu" kot...

.: Kesembilan... aku suka warna pink...tp tak la dari ujung rambut sampai ujung kaki pink kan...buruk gilerrr (jgn terasa ye dy) :-)

.:kesepuluh.... aku apa ye? haaaa aku still tinggal dengan MIL & FIL (sbb hubby aku anak tunggal)

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

aku nak bagi kat saper ye?? ni yang pening ni? tak nak bagi kat saper2 la... selamat la korang aku kan sangat mulia hahaha mulia tuhhh... (padahal tak de kawan nak di tag) huahuahua

p/s : (to dy & fydd) wei korang cpt2 la berblog.. tgk kan aku dah tak de kwn nak ditag...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...