Followers

Monday, 24 August 2009

.:jejalan:.

hari sabtu aritu sehari aku terperuk kat rumah sorang2 MIL tak de balik gemas, punya la boring ptg tu hubby balik keje memasak plak utk berbuka hubby tolong skit2 selebihnya aku buat sorang sampai kul 6.60 baru settle punya la bosan.. so ahad tu aku mintak dia bawak aku kuar pegi jalan2.. dalam kul 11.30 mcm tu kitorang kuar tak tau nak pegi mana sudahnya sampai ke Pavillion.. kat pavillion tu tak ramai org sgt, so tak la pening kepala tgk org ramai hubby tnya nak berbuka kat luar ke tak? aku kesian lak kat MIL berbuka sorang kat rumah sudahnya kitorang pegi sekejap je kul 2.30 dah balik dah tp sempat gak aku shopping pra raya sikit2.. balik tu beli kat pasar ramadhan kat rumah je..

pastu sblm balik aku beli cupcakes kat cupcakes chic ni tetiba rasa teringin sgt biasa la puasa, sume nampak sedapkan.. RM25 for 1/2 dozen aku beli makan sorang2.. sudahnya tak abis pun, tp aku rasa mcm tak sedap sgt la tak tau la kan tekak tak sama... sedap lagi cupcakes kat kak anna, putrajaya

ha perasan tak rantai yg aku pakai tu.. rantai ni bukan sebarang rantai, rantai ni rantai luxor utk kesihatan harga dia RM600 aku dah pakai rantai ni 2 minggu alhamdullilah sakit tengkuk yg aku slalu rasa bila balik kerja sbb slalu tgk komputer dah kurang bnyk dah.. dan sembelit aku dah hilang, dah boleh makan pedas tanpa rasa sakit dah skrg ni..

*

*

ada satu kes tu di kelantan sorang lelaki ni dah 6 tahun terlantar tak leh bangun akibat dari kemalangan masa umur dia 20 tahun skrg dah 26 tahun mak dia jaga sume makan pakai kencing dan buang air besar lepas dia pakai rantai ni selama 16 hari dengan izin Allah dia dah boleh gerakkan tangan kaki dan dah boleh bercakap.. menangis mak dia depan org2 luxor yg datang rumah dia..

Fungsi Dan Kelebihan BioN Cerastone

1. Mengawal pengaliran darah dan menyeimbangi pelbagai sistem tubuh - Sesuai untuk masalah Migrain, Penyakit Jantung, Darah Tinggi, Darah rendah, dan masalah berkenaan kardiovaskular - Membantu mengatasi gangguan pencernaan, susah tidor, asthma, bronkhitis, mengatasi sinusitis dan meningkatkan kemampuan seks 2. Memperkuatkan sistem imun badan kita yang dapat membantu di dalam : - Melambatkan proses penuaan - Meningkatkan keupayaan menentang penyakit 3. Mengurangkan kebengkakan, kesakitan (misalnya otot), kekejangan dan kelenguhan pada bahu dan punggung. 4. Mengurangkan keasidan di dalam badan 5. Menyingkirkan bahan kimia dan toksin yang lebih cekap - Membantu menghilangkan bau badan dengan mengurangkan keasidan badan. 6. Membekalkan kadar metabolisme yang baik untuk menbekalkan tenaga yang lebih tinggi Tenaga yang dapat dihasilkan adalah 3 kali ganda daripada tenaga sebenar seseorang itu. 7. Meningkatkan kandungan oksigen di dalam darah. 8. Membakar dan menyingkirkan lemak.

kalau berminat leh contact aku k..

1 comment:

FaHaNa's BloG said...

sila nyatakan ape yang kakyati beli dalam paper bag guess tu huhuhu heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...