Followers

Friday, 28 August 2009

.:menu berbuka hari ke 6:.

sedar2 dah 7 hari kita berpuasa kan sekejap je rasa.. sume dok sibuk letak gmbr hidangan berbuka puasa yg dimasak dgn air tangan sendiri aku pun nak gak letak tp bukan dari air tangan sendiri al maklumlah aku ni kan ke rajin masak huhuhu.... ni gmbr yg sempat di snap kat dapur masa tlg2 MIL menghidang.. ini air tngan omak mertuo den smlm mak masak lauk2 ni dan bnyk lagi lauk ada sambal tumis udang ada masak asam pedas yg lain2 beli je sayur petola.. aku dulu tak makan tp lepas try yg MIL terus mkn tp yg MIL buat je la..


ni masak lomak cili padi ikan apa tah aku tak tau..



tp kerabu mangga ni bukan mak masak ni aku beli kat kedai tomyam dkt ngan rumah, i'm addicted ngan kerabu mangga ni sedap sungguh kalau leh hari2 aku nak pi beli... 

itu saja gmbr nya setakat ni.. nanti kalau aku lak yg masak akan ku upload gmbr2 nya dengan pantas ke dalam blog aku ni yeee..

1 comment:

s@yangh@sni said...

sume lauk feberet aku tuh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...