Followers

Thursday, 20 December 2012

.: check-up @ 6 months :.


check-up smlm punya cerita....

kesian anak aku tak pasal-pasal dapat hadiah idung bergaris kena cakar kat klinik semalam.. masa kat klinik tak perasan pun kata idung dia kena cakar ingat dia main-main ok je ngan budak tu...dalam kereta baru perasan yang dia kena cakar, patut la dia ada nanges sekejap aku ingat kenapa...

nak kata apa pun tak guna benda dah jadi, sian dia merah idung, tp bella ni pun leh tahan jugak pg tarik n cengkam muka budak tu plak tp budak tu ok jer kot dah besar (setahun lebih) bella kecik lagi, mebi kuku budak tu panjang kot anak aku yang kalah.... 

lepas ni kita pi belajar taekwondo ye bella, nanti org buat bella, bella belasah dia :(



 my poor little gurl

 ni gmbr aku snap smlm lepas balik dari klinik...



ni plak gambar pagi tadi, yang garisan merah tu dah tak de tinggal luka kecik kena cakar tu je .... kesian betul anak aku

tak pe la bella, belajar rasa sakit mcm mana...biasa lar tu budak nak besar kan mcm-mcm lar...


oooo smlm cucuk n timbang

berat : 6.1 kg (berat masa lahir 2.45)
panjang :62cm (panjang masa lahir 49cm)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...