Followers

Wednesday, 19 December 2012

.: Wordless Wednesday :.


our little 'B' turn 6 mo today!!!






Bella @ 6 months old




ni gambar malam tadi... 

"tolong mama buli shayerr"!!! "mama letak swimming google papa atas kepala shayer" 

hehe :)



ni gambar pagi tadi, masa nak antar pegi rumah baby sitter
tengok dia mcm ni rasa tak sanggup nak pegi keje hehe tp nak buat mcm mana kan kena keje jugak...

petang ni pegi check-up... harap2 tak demam la kena cucuk
eh terpanjang plak.. kata WW...belasah lar... hehe :)



**bila tgk balik entry ni tetiba rasa Bella lebih kurang baby kat atas tu.... matilarrr mak ko perasan yg anak nya mcm omputih.... fengsannn!!! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...