Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 26 August 2013

.: open house sana sini :.


sabtu aritu jam yang melampau, semua org update FB twitter bagai cakap jam teruk... agaknya sbb ramai yang buat open house weekend aritu...yela bila lagi nak buat tak lama lagi abes dah raya kan...

aku dapat 3 jemputan open house sabtu aritu... satu kat putrajaya, satu kat equine park, n satu kat rumah aku kat Nilai jer.....Alhamdullilah dapat attend ketiga-tiga open house tu, dekat2 ok la cuba jauh nun kat KL, mmg tak sanggup nak hadap jam hoiiii!!

tghari baru kitorang keluar rumah sbb semua jemputan start tghari.... mula2 pegi rumah kwn opis aku dulu kat putrajaya, menu laksa n mee bandung katanya :)


otw nak pegi open house...


si Bella seronok la ada kawan nak main

 

 anak aku ni gaya bercerita nya mmg over sungguh tiap kali berkawan, padahal ckp pun tak reti lagi...hihi


kat rumah org ni ada turtle plak... tu yg budak tiga org ni kyusyuk jer, nasib baik tak mintak nak bawak balik kalau tak pengsan mak nya!!


menu kat rumah 1st, kat rumah ni jer pun ada gambar nya kat rumah lg 2 tu tak tgkp gmbr makanan pun sogannn





ni kt 2nd house, rumah makcik hubby dia buat tahlil kitorang mengelat, dtg lmbt muahahaha



 kat sini kitorang lepak lama skit sampai nak maghrib baru balik, sempat la mandikan Bella semua kat sini....

aku jarang sangat-sangat pakaikan long pants kat bella, sampaikan cousin2 hubby ckp nmpk pelik tgk bella pakai pants... bila aku dah mandikan bella, tukar dress semua ckp "haaa ni baru betul Bella" ngehhngehh 

sorry la nak oii mama ko ni mmg obses terhadap anak perempuan, n bagi mama gurl mmg kena pakai dress jer kuikuiii




sekarang bella tak reti duduk diam, tambah lagi kalau pegi rumah org, abes satu rumah org tu nak diexplorenya...kiter la letih nak kena ikut dia dari dlm rumah keluar sampai ke khemah luar tu dia berjalan pastu masuk balik pening hoii... hikhikk dulu masa tak jln sibuk sangat bila la anak aku nak jln skrg dah jalan baru tau bertapa hazab nak menjaga dia.. haha tak pe mama rela jer :) lgpun ramai jer yg sudi tlg jaga kan dia ni...



Bella dah salin baju... with hubby's cousin... dah salin baju masing-masing berebut plak nak tgkp gmbr ngan dia.. haha


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...