Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 9 December 2013

.: jjcm ~ william corner :.

Payah tol nak update blog skrg opis ni tak de la keje lain asyik la nak mem block segala bagai... Stress dibuatnya nak berkarya di blog pun terbantut :p

ni citer jjcm Malam tadi, kitorang 3 beranak pegi makan kt william coner... Last makan kt sini masa bella pun tk de lagi masa tu gerai buruk tepi longkang tu lagi...

Smlm otw dari rumah kakak aku kt sungai buloh tak tau nak makan mana ajak hubby mkn kt william

kitorang tak order apa sangat pun sbb takut tak abes kt sini kan portion besar-besar mmg tak de la jenis aku nak habeskan

So just order pasta carbonara aku suka sbb dlm meatballs tu ada melting cheese

pastu kat sini plak dah ada dessert2 ala2 fine dining katanya... haha

kita pun bantai la order panacotta ngan creme brulee, dah kat sini mmg konsepnya portion besar2 sampaikan dessert nya sampai2 selambakkk..haa ko hadap la

Mmg pitam nak abeskan tak abes kan hubby bising jenuh menelan

Ok la rasa so so jer bagi aku sbb dah penah rasa yg lagi sedap dari ni so mcm mmmm boleh laa

Tp kat sini mmg sentiasa penuh org kan tak sure apa yg begitu menarik bg aku ok la tp sebabkan portion yg terlalu besar rasa cm kena bawak sekampung kot mkn sini bru puas hati :( sure tk membazir 

pasta carbonara + meatballs - RM15



Panacotta - RM10


Creme Brulee - RM10




1 comment:

lizz said...

sedapnyer...memang speggeti dia power...teringat-ringat ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...