Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday 19 December 2013

.: JJCM~ Laman Grill lagi :.

ahad aritu pegi makan kat laman grill lagi tapi kali ni pegi ngan hubby plak... lepas aku cerita kat dia makan kat situ best.. dia ckp eiiii betul ke? suka tak nak pecaya taste aku tau... kecik ati i... :p

kali ni hubby belanja sempena birthday aku awal bulan aritu..

so sukati la nak order apa kan dah kata birthday girl... ikutkan nak order macam2 tapi kang tak abes plak :)


aku order ni

meat lover combo platter - RM65.90



yang ni untuk si kecik tu...



yang ni hubby's -

Norwegian Salmon & Chilean Blue Mussel - RM29.50





untuk dessert aku cuba order chocolate caramel banana ni - RM10.50 




hubby order ni -

 creme brulee - RM11.50







ini boodak yang suka berebut air ngan mama, ngan papa dia tak nak sbb papa asyik order air teh o, nescafe jer... 


air ni RM8.90 vanilla milkshake


aku suka makan kat sini semua sedap2 tp skali-skala boleh la mahal jugak kan...

 tp ok la fine dining kot... harga dessert sama jer mcm kat Secret Recipe

on special day mcm birthday ke anniversary ke boleh la ajak hubby korang belanja mkn kat sini

1 comment:

lizz said...

ermmm semuanyer sdap2 menunyer tu...terus lapo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...