Followers

Monday, 27 July 2009

.:balik perak:.

sabtu aritu aku balik perak, ngan hubby akak aku dan anak buah aku balik kejap je hubby tak de cuti ahad tu kitorang balik sini balik... balik nak makan rambutan yg dah masak ranum kat depan umah mak tu.. hubby cukup suka balik perak kalau ada abg ipar aku yg sulung sbb dia suka ikut abg ipar aku tu menjala kat kat tali air kat bendang (sawah padi) ahad tu sume pegi ramai2 sajer tgk diorang menjala anak2 buah aku mmg suka la dapat berendam kat dalam kolam tu.. dari pagi tak abis2 tnya bila nak pegi bila nak pegi.. aku takde la nak turun dah la air keruh buatnyer ada lintah mau lari tak cukup tanah aku geli.. org lain sibuk menengkap ikan aku sibuk menangkap gmbr je la... :-) ni la antara gmbr2 nya.. layanzz * * *
saper2 yg tak penah tgk padi ni la padi ye...
yang ni hero kecik org nak menjala dia pun sibuk gak nak tebar jala tu mcm la pandai sgt...
mak ngan abah dating... heheheh
ni yong aku (yg sulung) ngan anak dia yg bongsu.. anak dia 5 org semua lelaki..nyah aku kakak aku yg no 2 tinggal dalam kete dah sarat tunggu hari nak bersalin so tak leh ikut anak dia plak 4 org, 4, 4 pompuan
hubby tunjuk skill.. pandai ke tu??
yg si kecik ni pun nak ikut gak... sudahnya menangis panas last2 kitorang antar dok dalam kete
ni la hasilnya... bukan nak ikan sgt pun sajer seronok2 je
snap gmbr sendiri masing2 sibuk tak de masa nak tgkp gmbr aku huhuhu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ni gmbr otw nak balik ke nilai si kecik ni tak reti diam sekejap nak kedepan sekejap kebelakang.. sib baik la jaga kejap2 je dia ni jenis masuk je kete lena dan boleh tido dari KL sampai ke perak senang aku tak yah nak jaga hahaha.... tp jgn kete berenti lama skit dia mesti jaga

7 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
afsal_8281 said...

balik perak...hohoho balik perak
hati riang...
hiiii3X

seronok kan blik kg...
lama tul tak balik kg (Perlis)

yatt said...

haah kan balik kg mmg best..

Wife to Firdaus Ghazali said...

hai...
kg kt perak jgk???
kat mana ye?
azie pun baru je balik dr kampung smlm...
azie tepeng...

yatt said...

azie~ iye saya pun org perak gak kg saya kat parit

s@yangh@sni said...

seronoknyer...
wat gethering cenggitu..
tepi sawah pulak tu..
anak2 pun nampak seronok jer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...