Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 8 July 2009

.:kawan2 kawin:.

ni gambar2 sekitar majlis perkahwinan kwn2 hubby yg aku attend dlm bulan 6 ngan bulan 7. geng2 aku kbykan nya dah kawin dah geng2 hubby la yg ramai kawin tahun ni.. sajer nak letak memenuhkan blog aku yg dah lama tak berupdated ni haa.
kenduri yg ni sblh pompuan kek somban.. aku tak dpt attend sbb ada course kat langkawi aritu so hubby sorang2 le bergambor ngan pengantin.... berseri-seri pengantin berbaju hijau.....
yg ni plak best friend hubby dari kecik sampai skrg... kenduri ni sblh perempuan kat jalan kebun, klang minggu ni sblh laki lak kat nilai perasan tak aku pakai tudung entah kenapa aku tetiba rasa nak pakai tudung pegi kenduri kawin skrg ni dan semakin rajin pakai tudung lately harap2 berkekalan la hendaknya... entah bila la aku ni nak pakai tudung terus kan... then dah sampai umah pengantin baru aku perasan rupanya kaler baju aku ikut tema la plak...

1 comment:

Naurah Napiha said...

salam..wa...nice blog...salam perkenalan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...