Followers

Monday, 16 April 2012

.: jom singgah R&R Nilai :.


 kitorang rajin singgah sini balik dari keje... sebab nak beli daging salai masak lemak ni.... seriously sedapp... daging dia campur ngan pucuk ubi memang best la rasa mcm makan kat kampung-kampung.. ada ikan keli ikan sembilang salai  jugak... ada telur itik, ada siput la ayam kampung larr..





hubby dah mcm tukang promote dah.. padahal masa ni dia dok tanya kat aku nak lauk apa lagi, yang aku ni keje menangkap gambar jer...hihihi


sapa-sapa yang suka masak negeri sembilan leh la singgah sini confirm tak menyesal :)

kedai nombor berapa aku tak ingat tp nama kedai dia tuuu.. nasi tambah 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...