Followers

Thursday, 27 September 2012

.: bella progress :.


bella progress ~ 3 months

 
my lil' cupcake :) 



  •  sangat suka tengok tv, pastu gelak n senyum sorang-sorang, mcm paham je kann

  • suka warna merah, pantang nmpk benda merah dia senyum n tegur2 sakan, aritu tgk AC mizal dalam TV pakai baju merah tetiba senyum sorang-sorang haihhh la anak mama ni kena beli mainan merah nampaknya... mama suka pink la bella :(

  • masa lahir 2.49kg, panjang 47cm, cekup masa 1months berat 3.5kg panjang 51cm, cek-up masa 2 months berat 4.6kg, panjang 59cm cekup 3 months semalam berat dah 5.5kg panjang  58cm anak aku mengecut ke apa?? tak paham nurse salah ke apa

  • dah pandai meniarap masa umur 2 bulan 3 minggu, tido pun kadang-kadang nak meniarap, tido mengiring mata pejam tapi tau-tau dah meniarap 

  • skrg dah tak nak baring-baring sangat atas tilam dia, dia nak duduk or diri jer letih la sapa jaga anak aku tu, ingat dia besar sangat kot padahal baru 3 bulan 1 minggu jer

  • dah pandai gelak berdekah-dekah, kadang-kadang rasa kelakar tengok dia gelak mcm tak percaya dia dah pandai gelak mcm tu

  • dah pandai pegang botol susu sendiri kadang-kadang, walaupun dia tak nak menyusu botol sangat.. ngehhh ngehh pandai pegang n genggam barang-barang dah

  • dah tarik-tarik baju dia bawak masuk mulut, mama dia dok bebel2 la asyik je angkat baju nmpk abes segala spentot dia :)

  • suka kalau bawak pegi jalan-jalan (ikut mama dia la) pantang nmpk mama nya pakai tudung je senyum-senyum dah tau org nak bwk dia jalan-jalan la tu even kadang-kadang kitorang bawak pegi tesco yang sekankang kera dari rumah tu dia dah senyum n gelak-gelak sakan dah dok dalam stoller 

  • anak aku ni terlebih peramah ngan semua orang dia nak senyum n tegur sampaikan orang tu tak agah dia pun dia senyum gak.. gedikksss (langsung tak sama ngan mama dia yg muka ala2 sombong gitew... tp hati baik hahaha) 

biasa la lain baby lain progress nya, tp alhamdullilah aku happy sangat ngan progress Bella....

"cepat-cepat jalan tau sayang tak sabar nak kejar-kejar bella " :)


7 comments:

Mrs Nazar said...

ha. bila dah jalan ko plak jenuh mengejar..itu jam mama yang kecik bertambah kecut la nanti

Anonymous said...

must check QcUqqQRK [URL=http://www.adjustable--dumbbells.com/]bowflex selecttech 552[/URL] with confident SEysTRaz [URL=http://www.adjustable--dumbbells.com/ ] http://www.adjustable--dumbbells.com/ [/URL]

Anonymous said...

buy xmhtpHrV [URL=http://www.cheapguccireplica.tumblr.com/]gucci bags online[/URL] for gift dsrUSzhW [URL=http://www.cheapguccireplica.tumblr.com/ ] http://www.cheapguccireplica.tumblr.com/ [/URL]

Anonymous said...

I'm sure the best for you koqDyUTc [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/]replica handbags[/URL] with confident kchKbZjs [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ ] http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ [/URL]

Anonymous said...

sell LHQJBVts [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/]knockoff handbags[/URL] with low price ZMfhKOSe [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ ] http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ [/URL]

Anonymous said...

must look at this dBNwSIFa [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ - designer bags for less[/URL - with low price QdZWqWJn [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ - http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ [/URL -

Anonymous said...

to buy XdmWRmNq [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/]online designer outlet[/URL] online qXeTkDSs [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ ] http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ [/URL]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...