Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday 21 January 2014

.: aktiviti drawing ~ bella :.

aku smlm EL tak berapa sihat lepas balik dari kampung ahad malam tu, pagi tu masa hubby bawak pegi bfast aku pun menyinggah la kat kedai barang2 alattulis dekat sebelah kedai mamak aku breakfast tu, pikir petang tu tak de buat apa nak layankan bella lukis2 kalau larat, biasa la kalau dah nama untuk anak tu larat jer kan :) petang tu dah redup2 ajak dia lukis2 siap2 salin baju dia n pakai bib ni senang kalau kotor leh cuci....



mcm biasa dia akan bagi aksi macam2 bila aku panggil nak tangkap gambar.... konon mcm comel jer mcm comel jer... :p












yang tulis mama bella tu bukan bella ye... yang tu mama nya bella yg conteng2 tu jer :)










lepas conteng-conteng terus aku masukkan dia dalam pool senang cuci terus satu badan 
tak de la comot mana pun sbb dia ni pun pengeli jugak tgk terconteng skit kat kaki dah "eeeee"," eeee"





dari pool datang balik nak lukis.... haihhh abes basah semua







one thing yang aku perasan bella tak minat sangat melukis.... tak berseni jugak rupanya budak ni... mcm mama ngan papa dia la mmg tak de la bakat seni tu..... kejap je dia nak lukis pastu dia tinggal cam tu je sibuk mintak nak mandi pool 

well at least aku tau dah bella mmg tak minat melukis... 

mungkin boleh pupuk jugak tp tengok la aku akan cuba lagi sekali dua kalau btol dia tak minat aku tak paksa aku nak tengok kecenderungan dia ke arah mana sekarang ni...




1 comment:

zool said...

Salam, saya ada menjual upt (rm1.00/pc) dan opk (rm1.20/pc)...Sememangnya harga murah, kalau nak maklumat lanjut , sila sms 012-2723104 atau layari blog saya kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...