Followers

Thursday, 23 January 2014

.: sekali skala balik kampung :.

last 2 weeks ikut mil balik kampung, dekat jer pun 2jam dari nilai kalau bawak relaks2....


aku ni mmg suka kalau balik kampung sbb boleh ajar anak aku macam-macam tak de la terperuk je kat dalam rumah tu pun nasib baik rumah bawah kat nilai tu, boleh la jugak keluar2 jalan petang-petang dalam taman tu..


bila skali skala dapat balik mmg aku biarkan kan je bella nak main apa dia nak, kena gigit nyamuk jangan cakap la biar dia rasa mcm mana orang kampung rasa :p tapi aku cepat2 letak krim dah sebenarnya sebelum dia main kat luar :)


*
*


masa ni bawak tok nyang pegi pasar malam  aku paling risau pegi pasar malam ni, sbb ada satu tempat jual toys dia selalu jer berenti kat situ, tapi dalam kereta dah pesan kat bella bella jangan paw mama ye beli toys hihihihii so sampai sana ok jer dia tak mintak pun cuma tengok je tapi tetap berenti


 





  


*

*

dari kejauhan...

kemain lagi bella berdukung je ngan nek nyang dia, Alhamdullilah nek nyang dia masih larat nak dukung merasa la jugak bella ada moyang 




 aku biarkan jer dia tak berkasut pijak-pijak n lari atas rumput tu....




biar dia rasa rumput tu mcm mana :)





yang ni aktiviti kutip sayur main masak2 hihihih






masa nak masak tengahari tu elok je aku cakap kat dia mana sayur yang bella kutip tadi pegi ambik nak masak, dia pun terkedek2 pegi ambik kat luar hahhaha aku masak btol2 kang baru tau :p




 ni kat jalan nak pegi kebun belakang rumah






menggaru, hahaha 

kena bully ngan mama dia biar la belajar lasak skit bella ni lembik jugak sebenarnya dia kan ala2 gurgurl sangat :)













No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...