Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 29 January 2014

.: JJCM Nilai ~ Restoran Warisan Kota Seriemas :.



orang-orang nilai or yang tersesat kat nilai kalau tak tau nak makan kat mana meh sini aku tunjukkan :p nak kata sedap beria tu tak la antara yang mcm kalau nak try boleh la... 

macam restoran warisan ni aku suka lagi yang kat kuala pilah, lebih selesa kot kt seriemas ni kecik jer rupanya aku pun 1st time try, yg kat kuala pilah tu slalu la singgah MIL suka singgah situ berenti minum2 sebelum balik kampung


yang kat seriemas ni aku la saje ajak hubby test, sama je masakan dia, cuma kitorang tak la ambik menu yg lauk pauk kitorang ambik nasi goreng jer... menu lauk pauk dia agak mahal tau aku penah mkn sampai RM200 

tapi kalau mkn nasi goreng2 jer standard harga dlm RM7.00-9.00 cam tu jer

 



suasana kedai dia agak menarik ada pondok2 buluh




tepi tu ada tasik buatan, tapi part ni aku tak berapa suka sangat sebab banyak nyamuk :P




 



sambil kita makan dihiburkan dengan musik gamelan



sirap selasih dengan keropok FOC 




aku order air apple asam boi




 order masak lemak cili padi daging salai





 nasi goreng kerabu, hubby order nasi goreng cili padi


 


ada menu western jugak.... sedap jugak makan kat sini sapa nak suasana ala2 romantik skit boleh la datang sini

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...