Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 8 June 2009

.:course kat langkawi:.


malas giler aku nak updated blog... sebelum blog aku ni bersawang baik aku letak gmbr2 tp aku memang malas nak bercerita... tgk je la gmbr2 ni.. ni gmbr2 masa aku pegi course kat langkawi minggu lepas anjuran bahagian aku.. tak sempat nak pegi mana2 pun just pegi shopping je.. 

ni gmbr dlm bas masa nak pegi
 

ni pemandangan dari bilik hotel grand con..masa ni baru sampai..sampai dah malam so tak nampak la laut
 

ni lak gmbr2 dalam kelas

kat Haji Ismail Group... tgh pilih coklat
 

depan hotel
 
 
baru abis beli barang... tgk la kat belakang aku tu penuh ngan beg2 barang... barang org ye bukan barang aku


 


dalam feri nak balik
 
ni gmbr lam bas masa nak balik
 


ni gmbr kat jeti langkawi aku ni baru second time pegi langkawi 1st time ngan aisyah masa kat Uitm dulu mmg diff giler jeti dia skrg ni dah mcm airport dah terjakun sikit aku disitu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...