Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 17 June 2009

.:tag yg paling bnyk soalan:.

1. Kekasih saya adalah : my hubby of course... Mr. Syed Redzuan Syed Mokhtar 2. Saya sedang mendengar : demi cinta by kerispatih suka plak lagu ni skrg 3. Mungkin saya patut : start buat keje hehehe... 4. Saya baru sudah : taip surat.. fuh masuk2 opis kena taip surat dah 5. Beza rakan, sahabat, kawan : sahabat adalah teman yg sanggup susah senang bersama dan sentiasa menjaga hati sahabatnya... selain dari itu adalah kawan dan rakan 6. Saya tidak faham : dgn org yg dah tua tp perangai mcm budak2.. 7. Saya perlu mencari: duit, duit, duit fuhh mata duitan kah aku?? takpe2 aku cari duit sendiri tanpa meminta org lain kan:-) tak salah 8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : entah lupa la 9. Makna kehidupan : tak leh pikir... blur 10. Cinta itu adalah: indah 11. Saya paling suka : sama ngan ko jaja aku pun suka pegi travel.. plg best pegi pulau.. sangat tenang kan 12. Saya akan cuba : buat yg terbaik dlm semua benda 13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : tak tau... 14. Telefon bimbit saya : sony ericsson C501 15. Katil saya : utk tido dgn nyenyaknya... 16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : "dah pregnant ke blom?" "bila nak preggy?" "merancang ke?" bosan la that question.. kan jaja betul2 tlg la faham perasaan kitorang 17. Teknologi adalah : kepentingan 18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : aku tak pandai masak.. nak masak kena tepon mak kat kg huhuhu... tp bila masak hubby kata sedap dan my FIL makan bertambah2 19. Semalam : sangat boring dan menyakitkan hati 20. Hari ini : pagi2 dah ada yg meyakitkan hati boleh tak jgn buat aku hilang mood pagi2 ni 21. Malam ini saya akan : kemas beg nak pegi umah my sis, sabtu nak balik perak yeah.. lama giler tak balik 22. Esok pula saya akan : main2 dtg opis.. esok kan jumaat biasala hari utk main2 boleh tak?? 23. Saya betul2 inginkan : baby... baby..baby...baby...baby 24. Badminton atau futsal : futsal kot tp tak berpeluang main 25. Karaoke : hari2 pun tak pe... sangat suka jom korang karoke esok.. :-) 26. Kereta : kereta aku dibeli ikut kemampuan je... 27. Bilik yang terang atau gelap : 2 2 boleh tak de hal nyer 28. Makanan jepun adalah : best... korang bila nak g sushi king lagi... 29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : think before u said jgn benci org sgt...tuhan tu maha kaya... hari ni ko kata org tu esok tuhan balas kat ko ko jadi sebijik mcm org yg ko kata tu.... dan jgn ingat sume org sibuk nak tau pasal ko....takde makna nye.. org pun bnyk keje lain lagi... (oppss jgn ckp lelebih kang dipanah petir) takde kena mengena yg hidup atau mati 30. Siapa yang anda tag : NANA, FIZA, AIN( jawab tag akak leh update ko nyer blog yg bersawang tu)

1 comment:

Mrs. Mizan said...

aah.. x suka la org soalan2 yg x sepatutnya di tanya kan.. kan..

aetty, best kan gi pulau.. chill gilerr...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...