Followers

Monday, 29 June 2009

.:balik gemas:.

smlm aku balik gemas antar atuk ngan nenek yg dah seminggu dok kat nilai.
ni arr keje hubby kalau balik kg baring tido aku lak boring takkan nak tido je kena la belakon rajin skit kan walaupun hakikatnya aku tersangat malas.. tp aku pun menyempit nyempit gak sblh hubby baring2 depan tv sambil tgk melodi
lepas tgk melodi aku yg malas ni bagun gak arr pegi isikan lauk2 yg dibeli kat kedai tadi kedalam piring sib baik beli lauk siap kalau tak nak kena tlg masak plak aduss malas nya aku...malang la nenek dpt aku ni cucu menantu sulung yg malas hehehe
masa sampai tu nenek soh ambik kain batik soh aku pakai aku senyum je aku ni dha la tak penah pakai kain batik dok kat umah pastu nenek ckp nak mandi "kain sal ada kat dalam bilik" aku blur2 tnya hubby kain sal tu apa? tuala hubby ckp hahaha aku punya la nak tergelak cover je...
aku pun bukan la slalu balik kg sejak kawin ada la 3 4 kali kot.. aku tak pham sgt bahasa nogori ni org gelak aku gelak je la pastu tnya hubby balik diorang ckp pe... hehehe

ni masa ondaway nak balik nilai... aku beli benda ni buat kali ke 2, aritu beli kat KL bukak2 kotak dia rupanya rosak celaka tul la cina tu... geram aku

smlm masa beli lauk kat kedai kat umah nenek ada la plak benda alah ni ha murah plak tu 10 inggit je aritu aku beli 15 inggit aku rasa dah murah dah tp rosak la plak rupanya kat Gemas lagi murah...tertipu i...:-)

tu nenek tgh sibuk letak pisang, durian, cili padi la segala bagai nak soh kitorang bawak balik sblm balik dapat RM100 inggit, nenek bagi hehehe thanks nenek "saper yg patut bagi duit kat saper ni " :-)

1 comment:

Mr. and Mrs. Mizan said...

siap dpt angpow lg, nenek ko kasi erk..
hehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...