Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday 10 September 2009

.:berbuka puasa ngan kwn lama:.

ari sabtu ari tu aku berbuka puasa ngan geng aku masa sekolah menengah dulu.. kitorang plan nak berbuka kt sunway pyramid.. bertiga skali ramai2 best skit kan tp last minit kwn aku yg sorang lagi tu tak dpt dtg atas sbb2 tertentu yg tak dpt dielakkan... aku kul 4 lebih dah sampai sana konon2 nak shopping sudahnya apa pun aku tak beli mcm aku ckp la aku ni payah skit kalau nak membeli kalau tak sehari suntuk mmg aku tak beli skali tgk tak puas hati mesti nak tawaf dulu baru patah balik beli mana yg berkenan..
kitorang sbnrnya plan nak makan kat flaming steamboat kat sebelah tu tp aku call nak booking tgk2 penuh then kitorang berbuka kat sunway pyramid org ramai sgt mmg takde tmpt nak berbuka sbb tak booking awalkan makan je la kat kedai ala2 kopitiam kat situ papparich 

me n hubby

sya and family


tu anak dia dina 5 thn kot ngan irfan 2 thn dina ni mommy dia bagitau nak berbuka puasa ngan kitorang excited sungguh dia suka sgt and dia ni puasa penuh tu...

"auntie so proud of you dina.." auntie dulu masa dah darjah satu puasa sehari je tu pun jenuh nak sampaikan ke maghrib sampai nak pengsan rasanya hahahah....
even berbagai2 dugaan yg jadi masa kitorang pegi sana but tetap enjoy sbb dpt berbuka bersama tahun ni kan sya??... and love your kids so much

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...