Followers

Monday, 14 September 2009

.: persiapan raya almost done :.

persiapan aku utk raya dah hampir siap... lagi seminggu tak settle2 lagi mcm2 nak itu la ini la.. i kan tak de anak lagi... so harus la shopping sakan utk diri sendiri dan hubby terchinta kan... (sob3 ayat pengubat hati yg duka lara)

sume dah settle cuma tinggal kasut ngan baju aku je..(bukan baju kurung) sehelai cukupla... aku puas hati sgt tahun ni apa yg aku nak sume dpt ada rezeki lebih boleh la.. kalau tak ko dok diam2 kat sana pakai baju raya sepasang je....

alamak duit raya tak tukar lagi sempatkah?? kalau tak smpt tak dpt duit raya la jawabnya anak2 buah aku.. sorry la yerk ganti tahun depan boleh?? :-p

diorang dah pakai baju raya... kita ahad ni baru pakai ye!!! huhuhu

apa pun dikesempatan ini nak ucap SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada sume kawan2 dan sesiapa saja yg terbaca blog aku ni ...

1 comment:

mrs mizan said...

selamat hari raya utk ko jgk, dan hubby yer.. maaf zahir batin!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...