Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday 17 September 2009

.:sehari yg memenatkan:.

semalam adalah sehari yg memenatkan balik keje singgah rumah salin2 baju terus shot ke pedas teman kwn aby ambik kereta baru... balik tu singgah seremban utk berbuka dan aku sangat marah bila makanan yg ditunggu tak kunjung tiba... nasib baik dah spare air dan...




karipap "APAK KIYAI" yg aku beli di R&R, karipap ni sangat sedap korang kena rasa...aku setiap kali lalu kearah sana kalau nampak moto dia kat petronas tu mmg aku singgah beli karipap kentang 60 sen karipap sardin RM1 tp mmg terbaeeekk la karipap dia kalau dari arah KL nak ke seremban korang masuk R&R seremban tu korang akan nampak dia meniaga pakai moto je dia park kat petronas kat situ... 
 
ok sambung balik citer... dah kitorang tunggu makanan tak sampai2 kitorang pun cancel je order dan blah sbb aku dah janji ngan budak2 opis nak pegi melantak kat TGI's friday plak lepas tu so kitorang dari seremban terus ke puchong lepak kat situ sampai 10.20 (nanti aku upload gmbr2 masa makan di sana) dan balik singgah plak kat putrajaya menghantar kek kat ex housemate aku dan terus balik ke nilai..

aku apa lagi mandi2 fuh leganya dapat mandi kul 12.00 mlm baru mandi dan terus zzzzzzz.... dan harini ada hal lagi... arghhhh aku masih belum me'laundry'kan baju2 kotor yg bertimbun tu.... lusa dah nak balik kg... macam mana ni?? hubby nak mintak maid boleh?? hahaha mengadanya... :-)


1 comment:

S@Y@NGH@SNI said...

2, 3 KUCING BERAYA..
MANAKAN SAMA SI TIKUS RAYA..
2, 3 HARI LAGI NAK RAYA..
AMPUN DAN MAAF DARI SAYA..

TERLEBIH BISA TUTUR BICARA..
DISIMPAN JANGAN AMPUN DIPINTA..
SYAWAL DINANTI BERSAMBUT RIA..
IKHLAS DARIKU YANG CANTIK JELITA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...