Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 7 September 2009

.: raya checklist:.

  • baju aku 2 helai dah settle satu beli kat jln TAR satu lagi beli kat PKNS smlm punya la ramai umat kt PKNS tu sampai pening kepala...leh plak terserempak ngan kakak aku kat situ... baju lagi satu tak ambik lagi kat tailor minggu ni la pegi ambik...
  • kasut aku tak beli lagi ni...
  • suar jeans aku ngan hubby pun tak pegi beli lagi
  • baju hubby beberapa pasang.. pun tak beli lagi ..thn ni dia tak nak buat baju melayu so beli tshirt dan kemeja jer la..
  • baju mak dah beli.. baju ngan kasut abah tak beli lagi..
  • duit kuih raya tak bayar lagi berapa ratus yerk aku lupa la aku order apa hahaha...
  • tudung tak beli lagi la... ooo tahun ni raya Gemas ngan sblh mertua tak pe tak yah pakai tudung hehehe... kalau blah i kena pakai tudung u harussss... lawakkan aku pakai tudung pun kena paksa takpe2 nanti aku akan pakai tudung terus gak bila sampai masanya .. :-)
  • hadiah utk baby baru kakak aku tak beli lagi ni
alamak bnyk yg tak beli lagi rupanya... hehehe sempat ke? aku ni kalau nak membeli selagi tak tawaf 7 kali satu bangunan tu dari gerai ke gerai tak sah mcm tak smpt je...itu je kot yg lain2 tak perlu ... tak pe la tis week pegi midvalley plak tgk2 apa yg sale....
itu pun dok ngan mertua kalau tak mesti aku pun sibuk nak menukar langsir, menukar karpet bagai kan

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...