Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday 15 September 2009

.:cheese baked meatballs:.

ni cerita hari ahad aritu..
hubby teringin nak makan pizza aku ni bukan boleh sgt tak makan nasi tmbh lagi dah nak abis2 puasa ni aku asyik gastrik je so nak tak nak kena gak makan nasi masa berbuka... aku ckp kat hubby kita berbuka kat rumah dulu pastu baru pegi pizza kita makan skit je masa berbuka simpan perut utk makan kat pizza plak..... 
so dalam 8.30 mcm tu kitorang pun pegi la makan kat pizza kat nilai je so aku pun pakai simple2 je jeans ngan tshirt yg agak besar bagi aku... hubby pun sama...
 
tujuan kitorang pegi semata2 nak makan cheese baked meatball ngan chicken wings tu je.. sbb aritu dah terkena skali order2 tak de beef ada chicken je.. aku ckp kat hubby tnya dulu kalau tak de beef yg lain2 pun tak yah order...aku dah agak dah kat nilai ni nyer pizza mmg sengal skit 

aku : asal kat sini bila dtg je tak pernah ada beef meatball tu??
budak pizza tu : arini je tak de (dalam hati aku ko jgn nak kencing la)
aku : bukan bulan puasa je ari biasa2 dtg pun dah bnyk kali tak de beef meatball tu...
budak pizza tu : itu saya tak tau la kak... (geram je aku ko jawab mcm tu baik ko tak yah keje sini kalau sume tak tau)
hubby : lain kali simpan stock bnyk2 skit.. ni bila org datang je tak de 

pastu aku dengar org meja belakang plak ckp dia order spagetthi beef meatball tp dapat chicken baru la org pizza tu terhegeh2 ckp sbnrnya beef takde so kita ganti ngan chicken ... org tu bengang la dia kata saya tak nak saya nak beef gak...
nasib ko la kak.... pizza kat sini mmg sengal..
menyusahkan org betul dah tau sume tak de baik ko tak yah bukak pizza kat sinun kan....
sudahnya kitorang terus pegi putrajaya sbb nak gak makan benda tu.... 






haa puas hati dpt makan... aku ngan hubby mmg suka sgt meatballs ni... ada sapa2 tau nak buat mcm mana leh ajar aku tak yah la aku dari nilai pegi ke putrajaya malam2 semata2 nak makan benda ni dah kan.. tak pun biar aku je yg buat kat nilai dah kat pizza nilai tu asyik tak de je kan?? boleh gitew???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...