Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Friday 19 October 2012

.: my lil' Rea is 4 mo today...yeay!! :.



sejak ada anak ni blog aku tak abes-abes citer pasal anak jer kan ( maaf to all TTC'ians yang follow blog saya ni kalau terasa, saya doakan ada rezeki untuk semua satu hari nanti, insyallah)

hari ni my lil' rea genap 4 bulan... alhamdullilah sihat walafiat dan semakin bam bam :)
now mama dia dah start-start survey barang-barang n recipies untuk persediaan nak bagi dia solid food masa 6 months nanti.... heheh awal lagi kan??

 mama nya ni mmg terlebih excited... n aku mmg tak suka bersedia dari awal semua benda n pastikan semua lengkap bila sampai masanya nanti, lagipun boleh beli skit2 tak la semua nak beli sekali harung



 ni gambar dia genap 4 months, sekarang dia suka gigit2 jari n segala benda mcm gatal gusi aku tak sure dia mmg nak tumbuh gigi ke apa? ada ke baby tumbuh gigi masa 4 bulan??


 

her current favorite activity 

kalau bagi books mmg tersengih-sengih la, 
kadang-kadang toys pun dia tak pandang... harap2 sampai besar la rajin baca buku kannn....





 mudah mudahan my lil Rea jadi anak yang bijak :)

2 comments:

Mrs Nazar said...

dah cukup 4 bulan rea sampai ke alam baru ... 4 bulan jugak la mama hidup ngan dia... mesti rasa bahagia kan yati!! hhiihi...cepat jer masa berlalu ...

Moga rea jadi anak yang pintar *wink wink*

Hana Soffelia said...

Comelnya Rea.. happy 4 month dear.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...