Followers

Friday, 14 February 2014

.: makan-makan @ Thai Tom Yam Kung Precint 15 :.


makan-makan ni sempena farewell boss aku, yang dah pencen tu Bahagian buat pulak, aku pun tak penah makan kat sini ok jugak la dia ada bilik khas untuk sambut apa2 mcm ni






makanan banyak sangat sampai tak abes semua makan walaupun ramai sbb semua dah kekenyangan sangattt

 aku suka ikan tu sedap sangat keje aku mengabiskan kerabu mango atas ikan tu... 






sebahagian dari staff office Bahagian Pembangunan




sedap makanan kat sini aku bagi 8/10 semua sedap-sedap aku suka  harga tak pasti berapa :)

4 comments:

lieyalatif said...

terliur woi!

norey said...

sedapnyaaaa...penuhh mejaa..

yatt said...

sedap wei mkn sini mknn banyak giler lak tu

yatt said...

@norey : tu la berlebih2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...