Followers

Thursday, 27 February 2014

.: pembuli tegar :.

Bella ni boleh tahan jugak peel pembuli nya, pembuli tegar hihii..

biasa yang kena buli papa dia la... aku so far tak penah lagi legaa...:p

dia lebih rapat ngan aku agaknya sbb bf kot, tp bila balik keje papa dia yang dia kejar dulu time tu tak heran pun kat aku, ptg nak mandi ngan papa, nak maman ngan papa semua papa la... tp bila soh tido ngan papa tak nak....


si bella ni boleh senyap2 jer dia buat keje ni dapat bedak pi sapu kat muka papa dia setempek cam tu... papa pun redho jer laa



ni cerita petang smlm papa dia tido balik keje bangun nak maghrib tengah mamai2 dia dtg lekat ni kat belakang papa dia... papa dia bukan sedar pun bawak la benda tu skali ke dapo aku tgk dah tergelak-gelak dah adoiiiiaiiii




kadang-kadang tu tengah df ngan aku, hujung kaki dia sajer je cungkil2 perut papa dia la, muka pun ke kaki apa yang dengki sangat kat papa dia pun tak tau la....


ni bila baik kemain baik ngan papa dia...


buah hati pengarang jantung pisang mama :P



love u both till jannah :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...