Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 2 March 2009

.:lemon:.

aku mmg dah lama nak pegi restoran kepunyaan david teo metrowealth ni tp oleh kerana keadaan kurang mengizinkan baru skrg dapat pegi tu pun sbb dah bukak kat The Mines kalau kat kajang tu Hubby malas sikit nak pegi sbb katanya kat area metro kajang tu jln jam..
 
so balik dari sungai buloh smlm aku terus ajak Hubby singgah The Mines kali pertama yg kitorang pegi The mines nak cari restoran ni kitorang tak jumpa sudah nya kitorang lepak kat Old Town je, Old town kat The Mines tak best langsung sbb dia self service tak mcm Old Town lain.. lagipun air dia pun rasa tak sama tah la bagi aku kat The Mines mmg tak best dan tak sedap..
 
berbalik kepada cerita restoran lemon ni aritu cadang nak pegi dgn die dan bf nyer zaki.. tp tak jadi, takpe la die aku pegi dulu nanti ko pegi je la ngan bf ko... aku ni kalau rasa nak makan tu aku boleh je pegi semata2 nak pegi mencari kedai lemon tu.. payah gak nak mencari kedai nyer siap call die lagi tnya location kedai tu sbb dia expert sikit jln2 the mines tu yela tu kan tmpt dia dating..

aku ni tak slalu pegi the mines.. sbb kedai tu dia tersorok sikit betul2 dkt sebelah tepi kedai toy city ni semua gara2 tgk melodi la ni slalu je citer david teoh dan artis2 buat pelancaran filem dan doa selamat kat restoran dia.. nampak mcm menarik je nak pegi.. nampak sgt aku ni cpt terpengaruh dgn media massa hahaha.. tp aku mmg pantang tgk kedai2 makan kat dlm tv harus aku ajak husband aku pegi try.. dah mcm org ngidam lak..:)



ni gambar dari bhg depan kedai aku suka decoration dlm kedai ni simple tp menarik colour dia pun kena dgn nama lemon tu.. kedai dia sempit sikit tp ttp selesa..

 



ni plak gmbr kat dalam kedai kat sini ada chinese food, malay food dgn thai food, tp western food pun ada gak sikit je la tak bnyk choices


 
aku ngan hubby tgh tengok2 menu apa yg nak di order so ni yg aku order.. dah nama pun owner nye cina so harus la aku order chinese food .. ni cantonese style fried koey teow.. sedapp tp mmg banyak sangat bg aku, penuh sepinggan besar tu harga dia RM7... 

dah mcm rancangan jln2 cari makan lak aku ni 

 
Hubby order penang fried koey teow.. boleh tahan la rasa dia hubby aku leh makan habis tu kira sedap la tu.. ni RM7 ringgit gak..

 
aku order fruit punch.. hubby order lemon coke.. kat sini sume air dia mesti letak lemon slice kat tepi gelas dia sbgai trade mark.. aku lupa nak order air lemon dia sbb tak silap aku farid kamil kata air lemon dia yg sedap.. 

tp air fruit punch tu pun sedap gak... air aku RM5 hubby RM4

 

muka aku setelah kekenyangan.. ha pinggan pun licin.. lain kali boleh la dtg sini lagi kita try menu lain plak..

2 comments:

mysha said...

sHa pun ada gak tGK teMpat nih taPi taK cuBe laGi.. t leH ar Try...

p/s:aKak tq for tHe pRIce inFO.. leH sTandby dUit duLu...hikhikhik

☆ lieya latif ☆ said...

laaa aku ingat kan entry ayam penyet he he hehe...

ha'ah aku penah tgk kat tv...cam best jek....okey laa kalo ko kate byk...baru puas mkn beb!!!....aku suke laa deco kedai die....hijau memanjang.......cantik!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...