Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday 24 March 2009

.:thanks my dear fwen:.


Thanks sbb tag aku yer my dear fwen jaja :-) aku jawab tag ko ni haaaa
5 Things found in my wallet
1. of course la cash money kan....
2. IC, Driving Licence
3. 5 ATM kad (walaupun tak semua ada duit dalamnya :-) )
4. J-Kad, Padini Card
5. segala mcm resit-resit dan bank slip
5 Favourite things in my room
1. Katil aku
2. gambar kawin
3. Dressing table yg penuh ngan makeup,perfume etc
4. Bantal busyuk (hak milik hubby before kawen dan dah jadi hak milik kekal aku after kitorang engage :-))
5. magazine
5 Things I’ve always wanted to do
1. always wanted to stay at my own house (tp tak boleh... :( don't ask why)
2.Holiday, holiday, holiday...
3. Nak pegi spa, facial, massage.. (tp takde masa dan takde duit hehehe duit slalu habis ke lain sbnrnya)
4. Holiday wit friends (all gurls mesti best...)
5. nak bawak mak ngan abah aku gi holiday.. (nak bawak pg mekah diorang dah pegi :-))
5 Things I’m currently into
1. blogging..
2. working (makan gaji buta je aku tiap2 bulan bkn ada keje pun :) )
3. tgk2 & updating Facebook & friendster
4. gossiping
5. nak balik umah borink + ngantuk..
5 Person yang nak tag
tak nak tag saper2 arr aku memahami perasaan korang mesti malas nak jawab kan... :-)

1 comment:

☆ lieya latif ☆ said...

aku suke ayat last ko tu yatie hi hi hi.....


lagi satu tang ...nak balik umah tdo tu...aku setuju!!!! pastu siaplaa bos2 kite cari kite he hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...