Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 2 March 2009

.:melayan syaza:.


weekend ari tu aku mcm biasa aku pegi sungai buloh melawat kakak aku, dia dah boleh jalan dah tp still kena pakai braces lagi.. tp nampak dia dah sihat dah.. lega tgk dia sampai je terus melayan anak buah aku yg dah semakin aktif skrg ni aku dah naik penat melayan dia tak penat2 lagi.. nak main je skrg ni tido pun skjp2 je.. dia tau aku ngan hubby aku ada nak melayan dia.. kakak aku dah tak leh nak dukung2 dia tu yg bila kitorang dtg dia mcm excited semacam je... apa pun jom kita layan gmbr dia kat bawah ni..

 
ni gmbr masa mak aku nak bawak pegi mandi dia tak nak.. nak main je sampai aku kena ikut teman dia mandi duduk tgk dia mandi kat depan pintu bilik air baru nak mandi.. siap gelak2 lagi mandi slalu aku tak de mak aku kata mandi je nangis... 

 
sibuk membelek baju baru yg aku beli kat alamanda jumaat aritu.. dah tak sabar nak pakai la tu.. tgk tu siap check price lagi.. hehehe... esok nya terus pakai, aku bawak dia ngan mak abah aku pegi putrajaya pastu singgah umah aku kat Nilai alang2 mak abah dah sampai nilai bawak pegi Nilai 3 sampai je hujan lebat pegi berapa kedai je.. sian kat si kecik tu kena hujan tp dia elok je tak nangis sib baik aku kalau tak jenuh nak pujuk.. upah dia dgn beli patung mickey mouse... mak aku lak sibuk membeli segala tikar dan tilam gambar aku tak sempat ambik sibuk menjaga si kecik tu payah nak menangkap gambar..

 
gigi saper lagi putih?? gigi kita ke pakcu?
hubby aku sibuk melayan syaza lak.. dia cukup suka dgn hubby aku nampak je dari jauh dah sengih dah..

 
tu org nak keluar dia dah tak senang duduk dah nak ikut.. pantang dengar bunyi pintu laju je tgk.. kalau tak nak bawak dia mmg kena keluar senyap2 kalau tak jawabnya menangis la...
 

2 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

kiutnye anak buah ko ni yati..semangat plak tu kan....suke tersengih....friendly betul....kirenye syaza ni rapat le ngan ko kan..... anak buah acu betul nie he he hehe....

untung syaza dapat acu yg rajin belikan baju die....pasni ko beli laa plak sepit rambut or getah rambut yg byk cute2 tu....aku tgk syaza dah leh bertoncet tu....lebat betul rambut die....sweet sangat!!!

yatt said...

ha tu la.. dah aku jer yg dkt ngan dia at least sebulan skali mesti aku pg umah akak aku tu yg mcm rapat tu..

tu la aku nak beli gak tp dia tu tak nak ikat rambut sbnrnya tu pun kena paksa.. nanti leh tanya ko beli sume kat mana.. niway tq for the info yg pasal birthday party tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...