Followers

Tuesday, 21 April 2009

.:aku hanya mampu tersenyum:.

semakin dekat detik anniversary aku hati aku semacam disiat2 pilu... aku tak tau apa yg membuatkan aku begitu sedih... sedih yg teramat sgt hingga menjejaskan mood keje.. dan segala mood yg ada aku terlalu emo skrg.... aku tak pasti kenapa? adakah sbb aku nak period :-)? tak mungkin sblm ni tak mcm ni pun

jangan salah anggap aku bukan sedih kerana tak bahagia... aku teramat bahagia dan teramat bersyukur dikurniakan seorang suami + kawan yg begitu memahami aku...

*
*
*
tapi
*
*
*
*
*
kenapa mesti ada tapi kan??
*
*
*
tah la bila aku tgk sume org bahagia dgn apa yg diorang miliki aku semakin sedih cemburukah aku dgn kehidupan diorang?? tak bersyukur kah aku??
inikah yg dinamakan kehidupan?? sblm ni aku boleh dikatakan cekal dan tabah aku mampu harungi bnyk dugaan tanpa petolongan org lain... tp mengapa tidak utk benda yg satu ni... kenapa aku begitu lemah sekali utk menghadapinya??? it's keep going around my mind every single day...
*
*
*
kenapa aku mesti cemburu dgn org lain?? mungkin itu rezeki diorang... tp rezeki aku bilakah akan muncul??? setiap hari aku dengar org berkata ttg benda yg sama disekeliling aku aku jd sedih sekali... walaupun aku masih mampu tersenyum tp cuma tuhan yg tau betapa pilu hati aku...
*
*
*
aku tau ada hikmah disebalik segala yg berlaku tp boleh tak aku nak tau apa hikmahnya buat diriku??? kenapa aku??? kenapa bukan org lain??
*
*
*
*
*
*
yg pasti aku hanya mampu tersenyum menanti tiba saat itu.....
kwn2 plz pray for me :-(

2 comments:

mysha said...

aLa aKak donT sedEY2 k..... sHa doA yaNg terBaik utK akAK... jgN sedEy ea...

yatt said...

thanks sya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...