Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 6 April 2009

.:lepak2:.

ni la tmpt kitorang lepak kalau nak minum dan makan-makan yg biasa2 je bukan yg mengenyangkan mesti kitorang lepak sini dan tmpt slalu jadi perjumpaan aku ngan kwn2 lama biasanya kitorang lepak kat cyberjaya tp kdg2 kalau dah ke KL kitorang lepak kat jln klang lama ni dkt opis hubby



tgk hubby aku mcm nak order bnyk je padaheii nye minum je pikir punya lama



air aku ngan hubby dah sampai dah...... hubby mcm biasa peberet + air yg wajib dia minum kat sini blackcurant smoothies aku lak slalu try mcm2 air

aritu aku minum Xi mut milk tea - my fav drink kat old town

dan hubby makan omega half boil egg...

aku lepak2 ni sementara tunggu akak aku sampai umah dia aku nak tido umah dia malam tu tp tetiba aku dah OTW dia msg bgtau dia bawak syaza pegi klinik sbb batuk teruk aku ngan hubby pun singgah la lepak2 sementara menanti dia sampai umah...



selitkan gmbr anak buah aku yg sorang ni.... nampak susut sikit lepas demam + batuk ni...




ni gmbr aku tgkp curik2 masa dia tgh tido... aku ni sibok kejutkan dia.. dia lak sedap je tido tak reti2 nak bgun aku nak balik dah ni... tak puas main ngan dia... geram dalam kete kata kat hubby aku

aku : aby nak bawak syaza balik leh tak..?

dia pun gigih jwb 

aby : tak leh la syg nanti mak dia mesti tak bg..

aku.. : sedih :-(

2 comments:

Mrs. Mizan said...

cantik picta kat atas.. atas sekali.. ko & hubby kat miami beach erk..

yatt said...

ye ke thanks kat tg bungah tu... pg penang last weeek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...