Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 1 April 2009

.:citer lama:.

nasi ayam ni aku masak week before aku pegi penang.. tp lupa nak letak gmbr sajer je nak letak bukan slalu masak pun masuk ni kali ke 3 aku masak nasi ayam ni.. tu pun lepas hubby aku ckp dah lama aku tak masak nasi ayam utk dia.. baru la aku ni masak .. aku biasanya masak pe yg dia nak makan je sbb kalau aku masak pe yg aku nak makan nanti confirm aku sorang je makan :-)
sib baik la mak mertua aku kata 3 kali aku masak makin bertambah sedap walaupun aku tau tak la sedap mana pun kan .... tp dia tetap puji hahaha.... sayang la mak mertua aku... :-)




dah letak2 atas pinggan hubby aku dah nak makan dah aku pun leh ... chop... chop.... nak tgkp gmbr.. hubby bengang je dia dah la lapar aku sibuk nak menangkap gmbr lagi.. sorry ye b.. :-)

5 comments:

NuRuL 'AiN said...

wow..sdap nye nasi ayam...

akak nk jgk....hari tu wat puding xbg dkr orng sket pun..ni wat nasi ayam pun xbg :(

ahhh...nk merajuk la mcm ni

yatt said...

ala2 nak kena la dtg umah akak baru best bawak gi opis dah tak sedap dah dah sejuk syg oiii.... nanti dtg Nilai tau

☆ lieya latif ☆ said...

nampak sedap tu....terra gak ko masak, aku suke tgk ayam nasi ayam yg itam2...lagi itam lagi sedap...

amboi, menantu kesayangan nieh he hehe he

yatt said...

kesayangan ke tak kesayangan ke terpaksa syg gak lieya... dah aku sorang saper lagi dia nak sayang kan hahaha :-)

Mrs. Mizan said...

wahhhh.. aetty, pandai ko masak nasi ayam yer.. dah terror nnt, bley bukak kedai my chicken rice shop ni.. ngeehh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...