Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 15 April 2009

.:gara-gara tak puas hati:.


ni sume gara-gara tak puas hati tgk entry terbaru lieya yg pegi makan kat
ayam penyet, kat bangi tgk gmbr dia kat situ mcm best je... aku pun dgn jayanya mengajak member2 opis aku pegi makan kat situ gak ari ni... aku ni pantang sikit bab2 makan ni laju jer.... 



ni la antara gmbr yg sempat di snap di situ... ni masa tgh nak tunggu makanan sampai... member aku sorang tu tetiba tutup2 muka... tp aku rasa kwn2 opis aku tgk lengan dia dah tau saper dia kan hahaha :-)


ni haaa... dah sampai dah minuman dan makanan kitorang apa lagi.... kitorang dah start membedal tak ingat dunia dah masa ni.... aku order air stoberi, budget air aku dtg warna pink la (warna peberet aku) skali sampai2 air kwn aku lak yg warna pink padahal dia order watermelon... tp watermelon dia tak sedap aku tak suka... :-) air aku yg tak berapa nak pink tu..
makanan lak kitorang sume order nasi ngan ayam penyet dia dan dy order sup soto.. sup dia sedap gak 
tp sambal ayam dia fuhh first class nyer pedas sampai menangis nangis kitorang makan... aku siap berebut-rebut sambal ngan kwn aku hahaha.... tp memang sedap laa, rasa cam tak puas je makan
takpe lain kali leh ajak hubby makan kat sini lak..

3 comments:

mysha said...

amboI raMainyer g makan aYam penyET...

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ko pun pergi ke....sabo ajek laaaa..... tu laa mmg sedapkan...berair bijik mate makan, tahan pedas...agaknye kalo abg ko mesti die suke, org nogori ni lagi kuat pedasnye....lagi pun ayam die lain kan yati, lembut sangat, die rebus dulu baru goreng, lagi satu die sampai mmg panas2 baru lepas goreng....tu yg sedap tu.....he he he he

yaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! aku kenal pemilik lengan itu muwaaaaaa kah kah kah kah kah

yatt said...

huahuahua ... aku tau ko pasti mengenalinya kan lieya

tu la pasal aku nak tgkp gmbr tutup2 muka lak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...