Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 27 April 2009

.:sehari yg memenatkan:.


*sorry fyda tak mintak permission nak publish gmbr umah ko kat blog aku ni"
hari sabtu aritu aku pagi2 buta dah terconggok kat depan umah org... program kitorang ari ni sebenarnya nak pegi sogo naik train... so pagi tu hubby aku nak pegi keje aku mintak dia hantarkan ke rumah fyda kat putrajaya sbb nak pegi dgn diorang so yg akan pegi.. aku, dy, dan fyda... pukul 7.40 aku dah ada kat depan umah fyda dah....

sementara tunggu fyda bersiap aku duduk kat playground betul2 depan rumah dia sambil2 tu menangkap gmbr sengsorang... sambil melayan bunyi2 burung berkicauan hehehe... serius tenang giler area umah dia tu best je pagi2....layan tido best niiiii....memandangkan SOGO pun tak bukak lagi so kitorang decide tuk pegi bekpes dulu kat kedai mamak precint 9...ambik dy dulu then terus gi bekpes..


kitorang park kete kat putrajaya sentral, naik ERL sampai bandaraya ni gmbr kitorang dalam ERL... aku ngan dy memang tak pernah naik pun ERL ni nama je dok kat putrajaya... so aku ngan dy mcm ala2 jakun skit hahaha....sib baik ada fyda kalau tak jenuh gak la...

sampai kat bandaraya tukar train naik STAR lak... terus sampai SOGO pun aku tak penah naik... STAR penah la naik tp tak tau lak terus masuk ke SOGO tu... jakun lagi aku... isk isk isk sampai je kat SOGO org dah ramai dah... kitorang pegi SOGO sbnrnya nak cari hadiah utk hubby sempena anniversary aku... so diorang ni jadi bodyguard aku la kiranya...

ni gmbr tgh lepak2 kat Secret Recipe kat luar SOGO tu, tgh memikir nak beli hadiah yg mana satu.... dok kat situ dekat sejam memikir last2 dah decide masuk dalam balik terus beli....


jalan punya jalan tak sedar dah tengahari... budak 2 org tu dah lapar dah...kitorang pun pegi la food court kat tgkt 6.. utk melantak...sungguh nyer melantak
haaa ambik ko licin pinggan masing2... nak diet mcm mana ni???


ni masa nak balik kat ERL station kat Bandar Tasik Selatan..
gambar perempuan-perempuan cantik tengah posing... hahaha saper lagi nak puji kalau bukan diri sendiri dan boyfriend2 masing2 nak puji kan... 

 
ni gmbr dy yg dah penat giler sampai tak larat nak berdiri dah..... sungguh2 penat tuh....
ni la program kitorang ari sabtu tu apa pun thanks korang sbb sudi teman aku yg comel ni pegi SOGO (perasan lagi)... kalau tak mau sesat aku sorang2...
ni la sehari yg memenatkan tp berbaloi dan best sgt... new experience hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...