Followers

Thursday, 5 May 2011

.: asmara oh asmara :.


sapa layan citer Asmara???? sila angkat keyboard...sapa tak layan pun angkat jugak.... hehe
citer tu makin lama makin sedih aku rasa.... iskkkk tak sukaaa sangat tapi tetap nak tunggu depan TV setiap hari selasa kul 9 malam ..... adoiiii nape la Asmara tak dgn Zalia.... sedihhh tau....

memang la melati tu baik sangat-sangat tapiiiii..... nak asmara ngan zalia jugakkk!!! aritu dah ok dah diorang.... sweeet sangattt masa tu alahaiiiii...




bapak Zal tu jahat giler gerammm aku...emo betul tgk citer tu... harap2 ending dia best la... mudah-mudahan tak sia-sia tunggu everyweek.... kannn... huhuhu

skrg tak abes2 layan lagu Asfan - Terhenti di sini

besttt..layan dari pagi sampai balikk.. sudahnya pening dok dengar lagu yg sama je... hehe


5 comments:

aDieyZa said...

masa asmara yg first dulu zana suka layan.. sekarang yg asmara 2 ni zana selalu terskip tgk.. hihihi

...sWeeT uMi... said...

yati...akk pun layan citer tu...besttt sgt..tp ari selasa lepas termiss plak sbb kuar jenjalan cr mkn huhuhu....

su su said...

suka tengok.....tu la pasal...kenapa la ayah dia tu kejam sgt..geramm tgk

Mrs Nazar said...

hihihi..lor n3 pasal asmara yang malam selasa tu ker? ingat kan asmara khamis malam jumaat tuhhh.. hahaha...dah n3 hari khamiss...mmmmmmppphh hampanya...

gurau jer.. aku layan gak criter ni..cerita nya makin minggu makin menarik kan....

yatt said...

adieyza : tu la kdg2 saya pun terskip gak...

kak ima : haha tu la.. kdg2 lupa gak kak

su su : kann geram giler ngan ayah dia tu

izan : gatai ko...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...