Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday 5 May 2011

.: secretary course @ swiss garden-2:.

jom sambung entry lepas...citer second day kat seminar ni, mcm biasa la ceramah-ceramah bagai... dan ada gak aktiviti berkumpulan...

malam tu pulak ada malam gala UKM, dalam ramai-ramai tu, aku salah sorang terpilih utk buat persembahan malam tu... stress betul ingat kali ni tak de la nak buat2 persembahan bagai.. rupanya ada jugak, 48 org terpilih daripada 250 org tu... ada 6 group semuanya
dah la masa sekejap je... abes class petang tu kul 5.30 baru start praktis kul 8 dah kena turun ballroom plak... memang kelam kabut dibuat nye dinner pun tak turun makan....mana nak solat lagi, nak bersiap lagi dah la tak de bawak baju bnyk time tu... dah memang ngam2 dah utk dinner yg lain2 tu just bawak seluar ngan kemeja je... 




finally lepas discuss group kitorang decided nak buat  fashion show ala-ala next top model tp yg lawak2 punya... 









 ni la barisan model2 bidan terjun yang buat fashion show


















daripada 6 group tu cuma 2 group je yg dapat tmpt pertama dan kedua, yg lain saguhati je
 memang tak sangka group kitorang dapat No 2... so dapat la hamper kecik tu...jadi la kan.. tak sia2 berlapar haha...






  ni gambar2 masa last day kat swiss garden ni... ada ceramah pagi tu, pastu ambik sijil





bergambar kenangan dengan model2 dan hamper kemenangan sebelum balik... 

last day ni masa diorang pasang lagu, nyanyi2 lagu hitam putih kehidupan tu sedih sangat tgk fasilitator dari BMR tu menanges, aku pun menanges sama... biasa la aku ni pun pelakon air mata gak.. pantang sikit2 nak nanges... hahaha 

BMR EDU SERVICES ni diorang memang terbaekkk la.. ni dah kali ke3  aku join kursus / seminar anjuran diorang.... memang besttt sangat-sangat... tak sia-sia pegi.. 
 kenal lak ngan member2 yang giler-giler.... yana & kak nor uolllsss memang giler-giler.... i likeee.. :-) 

enjoy tis program so mushhh.... ;-)

6 comments:

Mrs Nazar said...

next top model.....ok apa!versi muslimah nyer.. kalu ada undian..i vote uuuuuuuuu....

love ur red skirt...masih terserlah ayu mu

Anonymous said...

cer ko buat satu entry ajor aku pakai tudung macam ko tu.. siyes aku tak tau... kalo aku pakai mesti burok kot.. huhuhu

Fyda Rahim said...

yatt: ppt la 2 beg ko bwk kn.. haha. astu ko ni mmg untung (rezeki) selalo dpt adiah.. (gi fun fair pon dpt gift, gi genting poj dpt) meh kasi skit luck ko kt aku ni. dpt tiket free gi ostolia pon ok gak. hakhakhakhak.. weyyy cantik shawl yg hitam putih. sesuai sgt dgn ko. lain kali ko beli je kt sha tu. astu tdung mekah tu pon ok. ko pkai yg aku ckp tu lawa.. shawl yg len kureng skit.. (aku baru pasan) hehe.

yatt said...

izan : skirt tu adalah dress semalam tu, aku recycled then ubah skit dgn pakai kemeja kat atas... huhu pereka fashion kataaa... HAHA

fieza : ngade la ko.. org kalau dah memang lawa.. pakai pe pun lawa ye...

fyda : luck ke?? tak de maknanyer weiii

~izan~ said...

yatt pndai bergaya..kena aje..harem pants tu mmg cantik tp tak berani pakai hehe.tgk yatt pakai cantik je...jeless

yatt said...

izan : ala try je.. yatt pun mula2 rasa mcm tak confident tp bawak member pegi beli dia ckp ok terus je beli tak pikir panjang dah hehehe...izan pakai pun mesti ok, izan kan kecik je.. mesti comelll

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...