Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 5 March 2014

jjcm ~ wadihana bangi

balik dari swimming class bella sabtu aritu, kitorang singgah makan kat wadihana bangi , bukan la kedai baru, dah lama dah kedai ni cuma aku jer yang tak pegi.... office mate mmg rajin makan kat sini aku baru 2 kali jer kot datang sini mmg tak tau nak order apa, tnya diorang ckp semua sedap..jadi marila kita makan sini....


dessert wajib try..

panacotta = RM9.90... kot lupa dah

pada aku sedap la lagi sedap dari yang aku try tempat lain sebelum ni




si kecik ni sibuk nak ambik buah cerry  tu tak sempat aku nak snap gambar dah tercalit dah hiasan coklat tu budak kecik ni punya keje :)




aku order lamb shoulder = RM20.90

sedap tp portion dia mashaAllah mmg tak habes la kan... 3 keping kot lamb tu



hubby order macaroni n cheese = RM13.90

pun sedap


 untuk bella pun kitorang order kan 

mac n cheese dalam kids menu = RM6.90

, bnyk jugak dia makan, ni pun portion mcm dewasa punya dah aku plak yang tolong abeskan.. tp mmg sedap mac n cheese dia



pasta dia sedap2 kot kat sini, officemate pun cakap pasta kat sini sedap.. next time datang nak order kids menu ni jer la hihihi... 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...